Pirmokai išbando dirbtinio intelekto įrankius

Dirbtinio intelekto (DI) integravimas į ugdymo procesą gali praturtinti mokymo ir mokymosi patirtį. Šiuolaikiniams vaikams įdomiausios pamokos, kuriose naudojamos informacinės technologijos.
Šilalės r. Pajūrio Stanislovo Biržiškio gimnazijos pirmos klasės mokiniai integruotos klasės valandėlės, lietuvių kalbos ir literatūros pamokos metu panaudojo šiuos dirbtinio intelekto įrankius: „ChatGPT“, „SpeechLab“ ir „ Sythesia.io“.
Pamokos „Dvibalsis „au““ pradžioje mokytoja paprašė dirbtinio intelekto programos „ChatGPT“ suskirstyti vaikus į 4 komandas. Pirmokai pirmiausia sugalvojo ir užrašė 5 žodžius su dvibalsiu „au“ ir 5 moteriškus vardus su dvibalsiu „au“. Tuomet paprašė programėlės „ChatGPT“ atlikti tokias pat užduotis. Vaikų veidai spindėjo iš nuostabos. Toliau reikėjo sukurti sakinius su pateiktais žodžiais. Juos vaikai užrašė ant lapo ir įrašė naudodamiesi programėlę „SpeechLab“. Skirtingi balsai mažiesiems smalsuoliams suteikė daug juoko ir gerų emocijų. Paskutinė buvo kūrybiškumo užduotis, kurią vaikai atliko naudodamiesi „ChatGPT“ ir „Sythesia.io“ įrankius.
Dirbtinio intelekto sistemos ir technologijos šiuo metu naudojamos kuriant interaktyvius ir inovatyvius žaidimus, kurie padeda vaikams smagiai mokytis. Svarbiausia dirbtinio intelekto įrankius naudoti saugiai ir saikingai.

Inga Makarė, pradinių klasių mokytoja

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 kovo 22

-