2024–2025 m. m. veiklos prioritetas – kiekvieno besimokančiojo pažanga, patyriminio ugdymo(si) plėtojimas.
Gimnazijos veiklos tikslai ir uždaviniai 2024–2025 m. m.
Tikslas. Gerinti ugdymo(-si) kokybę, siekiant mokinių asmenybės ūgties.
Gerinti mokinių pasiekimus, stiprinant mokymosi motyvaciją ir atsakomybę už savo mokymąsi.
Stiprinti mokytojų skaitmeninio raštingumo, patyriminio ugdymo, bendradarbiavimo kompetencijas, paveikiančias mokinius siekti asmeninės pažangos, aukštesnių mokymosi pasiekimų.
Skatinti dalykų integraciją, platų skaitmeninio turinio naudojimą, į patyriminį ugdymą(si) orientuotų pamokų organizavimą gimnazijoje ir už jos ribų, sekant mokinių mokymosi pasiekimus.
Gilinti mokinių etninės kultūros žinias, padedančias suvokti ir formuoti savo tapatybę.
Tikslas. Kurti saugią, sveiką, partneryste grįstą aplinką, siekiant, kad kiekvienas mokinys gautų jam reikalingą pagalbą ir paramą.
Teikti ugdymo(si) pagalbą skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniams.
Stiprinti pasidalytąją lyderystę, skatinant gimnazijos bendruomenės narių kūrybiškumą, pilietiškumą, verslumą.
Skatinti tėvų dalyvavimą gimnazijos bendruomenės gyvenime.
Modernizuoti ugdymo(si) aplinkas.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2025 sausio 9
Paskutinį kartą atnaujinta: Šeštadienis, 20 vasario, 2021