Energijos vartojimo efektyvumo didinimas
Paraiškos Nr. BPD04-ERPF-1.2.4-01-05/0155
pagal BPD priemonę 1.2 „Energijos tiekimo stabilumo, prieinamumo ir didesnio energetikos efektyvumo užtikrinimas”
Projekto vykdytojas | Šilalės r, Pajūrio vidurinė mokykla |
Projekto pavadinimas | Energijos vartojimo efektyvumo didinimas Šilalės r. Pajūrio vidurinėje mokykloje |
Įgyvendinimo vieta | Pajūrio mstl., Šilalės r. |
Paramos suma | 1 449 706 litų |
Projekto vertė | 1 610 785 litų |
Įgyvendinimo trukmė | 18 mėn. |
Daugiau informacijos | tel./faks.: 8-449-74035; mob.tel.: 8-610-34900 el.paštas: rastine@pajuris.silale.lm.lt direktorius@pajuris.silale.lm.lt |
Pagrindinis šio projekto tikslas – padidinti energijos vartojimo efektyvumą Šilalės r Pajūrio vidurinėje mokykloje. Projektas siekia ir kitų tikslų – ne tik pagerinti šilumines charakteristikas (energetikos sektoriaus patikimumą ir efektyvumą), bet ir padidinti švietimo paslaugų teikimo sąlygų kokybę. Paramos lėšomis atliekami šie darbai: Mokyklos pastato šilumos punkto renovacija (460 kW šild.), sienų šiltinimas(3 275kv.m.), medinių langų ir durų pakeitimas plastikiniais (857 kv.m.), stogo ir rūsio perdangų šiltinimas (1043 kv. m.).
Užbaigus projektą, pastato šildymui bus suvartojama mažiau šilumos energijos, t.y. bus sutaupyta 832 200 kWh šilumos energijos per metus, bus pasiektas optimalus energijos sutaupymo lygis (71,5 proc.), bus sutaupyta 43 tūkstančiai litų lėšų per metus, pagerintos darbo sąlygos 76 mokyklos darbuotojams, pagerintos mokymosi sąlygos 476 mokiniams.
Šilalės r. Pajūrio vidurinės mokyklos direktorius Juozas Žymančius sako, kad „tokia parama iš ES struktūrinių fondų yra vienintelis būdas pagerinti Šilalės r. Pajūrio vidurinėje mokykloje mokymosi ir darbo sąlygas, padidinti pastatų naudojimo saugą, prailginti pastatų gyvavimo trukmę, pagerinti patalpų higienos ir sanitarijos sąlygas, nes savivaldybė ir mokykla lėšų tam neturi ir nenumatoma jų turėti, todėl kasmet sutaupyti 43 tūkst. litų suteiks galimybę šias lėšas panaudoti kitoms reikmėms”.
Projekto vykdymo eiga
Projektas įgyvendinamas etapais: pirmiausia atlikta statinių ekspertizė, po kurio seka – projektavimas, projekto ekspertizė ir rekonstravimo darbai.
Bendrasis projekto ir finansų valdymas apima šias veiklas:
- informavimas ir viešinimas;
- projekto darbų organizavimas ir koordinavimas, finansinė priežiūra;
- projekto lėšų panaudojimo auditas;
- statinių statybos techninė priežiūra;
- projekto atskaitų rengimas ir teikimas.
Pagal projekto tvarkaraštį atlikti tokie darbai:
sudaryta viešųjų pirkimų komisija, kuri vykdo projekto darbų organizavimą, koordinavimą ir finansinę priežiūrą ir kitų paslaugų pirkimą; |
nuo 2005 m. pabaigos atlikti viešinimo darbai – parengta ir išspausdinti 2 straipsniai apie projektą „Kurkime ateitį drauge” vietiniame laikraštyje, parengti ir išplatinti lankstinukai; |
dėl projekto lėšų panaudojimo audito yra pasirašyta sutartis su UAB „Kristalina”; |
statinių ekspertizę atliko UAB „SPKT”; |
UAB „Statybos konsultacijų ir projektų biuras“ atliko projekto projektavimo darbus, bei atlieka projekto vykdymo priežiūrą; |
UAB ,,SPKT“ atliko projekto ekspertizės darbus; |
pasirašyta sutartis su UAB „Šiltas namas“ dėl projekto darbų vykdymo priežiūros; |
rekonstrukcijos darbų paslaugos pirkimą supaprastinto atvirojo konkurso būdu laimėjo UAB”Alfva”, kuri įvykdė konkurso sąlygas ir pateikė mažiausią kainą. |
Paskutinį kartą atnaujinta: 2021 kovo 6
Paskelbta: Šeštadienis, 6 kovo, 2021