Get Adobe Flash player
Naujienos
COVID-19 prevencija
Nuotolinis mokymas
Struktūra ir kontaktai
Administracinė informacija
Nuorodos
Teikiamos paslaugos
Gimnazijos vertybės
Ugdymas
Ikimokyklinis ugdymas
Profesinis orientavimas
Projektai
Informacija
Gimnazijos rėmimas
Naujienų archyvas
 
 

DofE programa

Reklaminis skydelis

Virtuali mokymosi aplinka

Reklaminis skydelis

Elektroninis dienynas

Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis

Reagavimo į patyčias rekomendacijos

Reklaminis skydelis

Klausimai pasiūlymai

El. pašto adresas
Tema
Žinutės tekstas

Informatika pradiniame ugdyme (II etapas)

Informatika pradiniame ugdyme (II etapas)

(PROJEKTAS „BENDROJO UGDYMO TURINIO IR ORGANIZAVIMO

MODELIŲ SUKŪRIMAS IR IŠBANDYMAS BENDRAJAME UGDYME“

(PROJEKTO NR. 09.2.1-ESFA-V-726-04-0001))

 

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija kartu su Ugdymo plėtotės centru inicijavo projektą „Informatika pradiniame ugdyme“.

Vasaros pabaigoje gimnaziją pasiekė gera žinia. Kartu su 90-čia kitų Lietuvos mokyklų patekome į Švietimo ir mokslo ministerijos projekto ,,Informatika pradiniame ugdyme“ II etapą. Šiais 2018-2019 m. m. metais pradėsime mokyti informatikos – skaitmeninio raštingumo ir informacinio mąstymo visus pradinių klasių mokinius, informatikos turinį integruojant į kitų ugdomųjų dalykų turinį. Pradinukai bus supažindinami ir mokomi dirbti su skaitmeniniu turiniu, spręsti kylančias problemas, pasirenkant tinkamiausias technologijas, kurti algoritmus, juos testuoti, saugiai naudotis informacinėmis technologijomis, kultūringai bendrauti internetinėje erdvėje.

Informatikos programos tikslas – ugdyti mokinių informatinį mąstymą, programavimo įgūdžius, gebėjimą kurti skaitmeninį turinį, mokytis valdyti išmaniąsias technologijas, taikyti jas sprendžiant problemas.

Išskirtinos šešios teminės sritys, kuriose nuosekliai turėtų būti ugdomi mokinių gebėjimai pradinio ir pagrindinio ugdymo mokyklose – trys iš jų laikomos pamatinėmis: 1) skaitmeninio turinio kūrimas (skaitmeninėmis priemonėmis kuriamos istorijos, animacija, vaizdo filmukai), 2) algoritmai ir programavimas – informatinio mąstymo ugdymas (mokomasi valdyti kompiuterį ir kitas technologijas, kuriamos programos ir programėlės, projektuojama ir programuojama), 3) problemų sprendimas (modeliuojami tikrovės reiškiniai ir procesai, sprendžiamos įvairiausios problemos).

Pradinių klasių mokytojos kartu su projekto komanda ir mokslininkų grupe kurs ir išbandys informatikos mokomąją medžiagą; dalyvaus projekto veiklose ir mokymuose; dalysis gerąja patirtimi su savo ir kitų mokyklų mokytojais.

Mūsų komanda DRĄSI ir BESIMOKANTI, kai mokosi visi – mokytojai, mokiniai ir jų tėvai;

Daugiau informacijos galite rasti:

https://informatika.ugdome.lt/lt/apie/

Regina Rimkutė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

 

Lithuanian English Italian Polish Russian Spanish Turkish
KA229 projektas ECHOSET
Reklaminis skydelis
Move your body, move your mind
Reklaminis skydelis
Yes For Traditional Dishes – No More Obesity!
Reklaminis skydelis
Let‘s Enjoy Dialoguing
Reklaminis skydelis

Patyčių dėžutė

Reklaminis skydelis