Ar Pajūrio miestelyje galima rasti paveldo objektų?

Toks klausimas buvo užduotas 8 klasės mokiniams gegužės 27 d. per integruotą anglų kalbos–istorijos–matematikos–geografijos pamoką.
Mokiniams, suskirstytiems į grupes, buvo išdalintos užduotys: rasti žemėlapyje pavaizduotus objektus, juos įvardyti, aprašyti istoriniu ir geografiniu aspektu, priskirti tinkamą matematinę užduotį ir ją išspręsti bei sukuri 2-3 min. vaizdo apie pirmąjį surastą objektą pagal pateiktus reikalavimus.
Mokiniai labai stengėsi, bandė įvykdyti visas pateiktas užduotis. Tai turėjo padaryti per 2 paskirtas pamokas. Na, o per trečią pamoką vyko refleksija. Mokiniai įvardijo, kaip jiems sekėsi, ar buvo lengva orientuotis žemėlapyje, ar pavyko išspręsti visas pateiktas matematines užduotis, ar pritaikė turimas istorines ir geografijos žinias. Po to, peržiūrėjome jų darytus vaizdo įrašus. Pasidžiaugėme, kad mokiniai labai kūrybiški, atsakingi, geba įvykdyti paskirtas užduotis, netgi išklausyti vietinių gyventojų pasakojimus apie paveldo objektus ir tai perteikti vaizdo įraše.
Integruotos pamokos autorės: istorijos vyr. mokytoja Veronika Gudaitė, matematikos vyr. mokytoja Ingrida Kurmytė, geografijos mokytoja Solvita Petkevičienė, anglų kalbos vyr. mokytoja Rita Štėrienė ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Irena Linkytė.

Irena Linkytė, anglų kalbos mokytoja

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 rugpjūčio 29